tisdag 28 december 2010

Harry Potter

Harry Potter, alla har hört det, alla ha sett filmen, alla har läst böckerna. Utom jag,
så kändes det iallafall när jag drog ut den första boken ur en hylla på skolan. Jag läser ju jättemycket men Harry Potter har faktiskt aldrig fallit mig i smaken. Och när jag frågade typ fem stycken om den var bra fick jag ju det självklara svaret: ja.
Så när jag var på skolan och såg den var jag ju självklart tvungen att börja läsa den - och.
Den är jättebra, men jag har alltid trott att det typ är en ungdomsbok men nu har jag en annan åsikt,
barnbok. Den är lätt skriven och lite smått töntig, men som sagt. Jättebra.
Jag har än så länge bara läst första boken men jag ska snart börja med den andra boken när jag får lust.
Har endel andra böcker som jag måste ta itu med.
Så... läs den, den är verkligen bra.

3 kommentarer:

  1. Förbered dig, du kommer få bita i en riktigt bra bokserie!

    SvaraRadera
  2. dom andra böckerna (typ fyran-femman-sexan-sjuan) är mer ungdomsböcker än vad ettan-tvåan-trean var, haha! tycker iallafall jag, och då har jag verkligen följt bokserien ;)

    SvaraRadera