måndag 4 juni 2012

The Bro Code



Article 77
Bros don't cuddle.


Barney Stinson är här och som alltid är han lika episk som vanligt. Om man gillar den här sortens humor vill säga.
I The Bro Code har han skrivit varenda regel som en 'Bro' ska följa (det vill säga ni killar...) simpla regler som kan brytas och regler som den som står här uppe som aldrig någonsin får brytas. Inte ens i ett nödläge. 
Kort sagt, en regelbok för killar.

Jag älskar den, okej jag älskar How I met your mother och jag älskar Barney ännu mer så den här boken var ett måste för mig. Även om den är för killar. Tyvärr. Men jag läste den ändå och ångrar det inte. Den är lättläst, rolig och går fort att läsa ut även för den som kanske är lite knacklig på engelska.
Det jag ville säga med det här är att Barney Stinsons böcker är Legend...wait for it..Ariska.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar