söndag 12 augusti 2012

Mina designer genom tiderna

För någon dag sedan bestämde jag mig för att rensa mina bilder och kom över en gammal mapp med alla mina headers och designer och oj vad mycket som har förändrats.
Till exempel så gjorde jag faktiskt min allra första header (den till vänster) i Paint och i den andra headern (den som ligger i mitten) i den stoppade jag in en massa orelaterade bilder som en otroligt ful bild på min katt och på ett notpapper. 
Två ord. 
Jag skäms. 


Det blev något fel i bilden så den går inte att förstora men om du klickar på bilden så ser du bättre.


Nutida header, stor skillnad? 


2 kommentarer:

  1. Äsch, jag tycker att man ska vara stolt över alla sina designer.. :) Men din nuvarande är faktiskt snyggast! :)

    SvaraRadera
  2. Skulle du vilja fixa en lite mer höstigare design till mig? :)

    SvaraRadera