tisdag 11 december 2012

Thrillernyhet 2013

Min glädje kan inte beskrivas då jag nyss fick reda på att Bokförlaget Opal  snart ska ge ut ännu en bok av författaren till Erebos (Ursula Poznanski) i samma anda men den här gången är det för Rollspel och inte Dataspel.
isbn9789172995437
Är inte framsidan alldeles underbar?

Jag är extremt nyfiken på boken, dels för att framsidan verkar väldigt lockande men så älskade jag Erebos och jag hoppas av hela min själ att Saeculum blir minst lika bra. 
Boken kommer ut i April 2013. 

Vill du läsa mer om Saeculum kan du klicka här.

1 kommentar:

  1. Hej, vad kul att du ser fram emot Saeculum, jag hoppas och tror att den kommer leva upp till dina förväntningar. Om du är nyfiken kan du se vår boktrailer så länge:
    http://www.youtube.com/watch?v=ROVP3KMP_oI

    /Melina på Opal

    SvaraRadera