lördag 27 april 2013

I min brevlåda - April

Idag tänkte jag att jag skulle göra en video men teknisk som jag är så lyckades jag inte redigera den så jag radera videon innan jag insåg att jag faktiskt kunde bara ha överfört den på youtube så idag får ni nöja er med enkla bilder. (Dvs, som vanligt alltså)

Denna månad har varit bokrik och totalt (förutom biblioteksböckerna som inte är inräknade) så har jag fått och köpt (jag skojar bara, jag köper nästan aldrig böcker) 13 stycken böcker! En otrolig summa!
Av dessa så var 8 av dom recensionsexemplar! Har nog aldrig fått så här många böcker på en gång, kul!

Var även på en bokträff med andra booklovers på biblioteket i Piteå och där fick man en goodiebag fylld med böcker och annat smått och gott (som tillexempel tidningen SKRIVA) också hade de en utlottning av böcker, vi såg även film, pratade om böcker och hade det allmänt trevligt.
Tidningen kom och intervjuade vissa av oss och tog kort, tog även vissa bilder själv men lägger nog upp och skriver mer senare.

Uppifrån och ner:

Underbara helvete x2 - Recensionsexemplar (Ena exemplaret var trasigt i sidorna så förlaget var generösa nog att skicka en kopia, snällt!

Svenhammeds journaler - Fanns med i goodiebagen

Safirblå - Recensionsexemplar

Berättelser från Engelsfors x2 (En av de vann jag, signerad och allt och den andra fick jag som recensionsexemplar)

Matchad - Goodiebagen, grymt taggad på den här, har hört mycket gott om den!

Flyga högt - Goodiebagen, velat läsa den här också ett tag!

Skuggan (The world of voodoo) - Goodiebagen, inte ens hört talats om denna men ska bli intressant att läsa, känns som om att den ska vara läskig, hoppas!

Kretsen - Recensionsexemplar 

Saeculum - Recensionsexemplar

En tesked jord och hav - Booked

Rädda mig inte! - Recensionsexemplar
 Månadens böcker!
 Lyckligtvis lyckades jag vinna en av exemplaren av Berättelser från Engelsford, lycklig!
 En enorm och superfin Goodiebag!
 Bibliotekariernas egna boktips och favoriter!




Det bjöds på snacks och dricka på bokträffen.

1 kommentar:

  1. Vad roligt med så många böcker! Jag är jättesugen på att läsa några av dem :) Önskar att jag kunde kommit på bokbloggar träffen! Men du får jättegärna tipsa om du ser någon annan bokbloggarträff :)

    SvaraRadera