onsdag 10 april 2013

Min "att läsa-lista"

Alla har vi nog en egen lista på böcker som vi (väldigt) gärna velat läsa eller läsa om.
Själv växer min för varje dag och jag tänkte nu presentera min personliga lista!
Skriv gärna själva vad ni hade velat läsa innan ni dör (eller bara i år) så sammanställer jag det i en lista eller liknande!
De titlar som är tjocka har jag redan läst minst en gång.


Alla Astrid Lindgrens böcker (Har läst några)
Harry Potter (Läst fram till femman men vill dock läsa om alla som jag redan läst + resten)
It's kind of a funny story (Ned Vizzini)
Pretty Little Liars-serien (Läst fram till femman)
Vargbröder-serien
Bronsdolken
Vampire Academy-serien
Bläckhjärta
Smittad (Johanna Strömqvist)
Mellan dig och dig (Katarina Kieri)
Beautiful Creatures
Rädda mig inte!
Hungerspelen #1
Sagan om Ringen
Hobbiten
The mortal instruments
Sayonara September #3 (Åsa Ekström)
Dexter
The walking dead
Godnatt Mister Tom
Warm Bodies






4 kommentarer:

  1. Min att läsa lista är ungefär 7 A4 sidor...

    SvaraRadera
  2. Jag minn knappt vilka böcker som är på min lista.

    Sv: Jag förstår det. jag väntar på att få veta vad du tycker, men jag förstår att du har mycket med skolan. Jag hoppas att du får tid att läsa snart.

    SvaraRadera
  3. Jag har hundra tals med böcker, ett hundra och lite till att läsa här hemma bara och hundra tals fler jag vill låna på biblan eller skaffa själv. Så de blir lite svåra att skriva upp här tycker jag... :S

    SvaraRadera
  4. Hej :) Du har fått en till utmärkelse av mig: http://bookfinger.blogspot.se/2013/04/liebster-blog-award.html
    :)

    SvaraRadera