söndag 26 oktober 2014

Confession Of A Bookaholic

Det är sant. Ibland, när jag har läst en riktigt dålig bok och är så arg att jag bara vill slita den i stycken så är det nästan precis så jag gör. Fast ännu värre.

Jag bränner boken.

Nu när jag "säger" det högt så inser jag hur bisarrt det är. Varför ger jag inte bara bort boken istället och låter någon annan plågas av eländet eller slänger den och låter den bli återvunnen till en ny bok? Jadu. Jag antar att det bor en liten pyroman i oss alla.

Dessa böcker har jag bränt (hittils):

Het - Åsa Anderberg Strollo mm.
Det borde finnas regler - Lina Arvidsson



Vilka böcker hade du egentligen velat se brinna? 

1 kommentar:

  1. Kanske är något man ska testa? ;) En del böcker är ju så fruktansvärt dåliga. Till exempel Blandband av Steven Camden

    SvaraRadera